25 stycznia 2013

Last time...

Czasami mam wrażenie, że czas nieubłaganie leci... Tak było w tym tygodniu, mnóstwo zajęć [a doba ma tylko 24h :)] z tego powodu nie było nowych postów. Dziś przedstawiam Wam zdjęcia z minionych dni m.in.ostatni wzór na paznokciach [niestety skróconych z powodu złamania ], make-up silver, shopping :) oraz ostatnie bazgroły by Bella Mulier Stylle...

                                           













 
Spódnica Bershka / Kurtka Bershka  / Bransoletka NN / Top Stradivarius / Czapka NN


Na koniec zegarek, który narysowałam ostatnio





Pozdrawiam Bella Mulier Stylle :)

122 komentarze:

  1. Dziękuję:) Również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie mi sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pazurki ! :)
    Matkoo , kobieto masz talent do rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie!!! I jestem pod wrażeniem tego zegarka! Masz ogromny talent!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne oczka, paznokcie również genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm cudeńka , piękne oczy , spódniczka , czapka <3 ! dziękuję pięknie i również z przyjemnością obserwuję

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mani , uwielbiam połączenie czerni ze złotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdolniacha z Ciebie :)
    również obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. omomom jakie pazurki a bransoletka i czapka to w komplecie - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej.. nie będę oryginalna - wzdycham do Twoich pazurków... ;) Śliczne!
    Na tą bershkowa spódniczkę też się czaiłam, ale ostatecznie kupiłam sukienkę... ;)

    Ps. widzę, że jesteś wszechstronnie utalentowana - paznokcie, makijaż i jeszcze rysunek! Swoją drogą bardzo dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paznokcie i świetna mini mmm:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż i paznokcie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne paznokcie! robiłaś wzorek za pomocą igły? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż i paznokcie super. Podoba mi się również spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. paznokcie i makijaż śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam strasznie tłustą cerę, okropnie, święcę się jak lampka. :| Fakt, Revlon nie daje długiego matu, ale chyba najdłuższy z jakim się spotkałam. Może Ty masz jakiś podkład, który dobrze matuje i jest sprawdzony?

    Pozdrawiam i zapraszam częściej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba najlepiej sprawdził się Dermacol 24H Control, bardzo dobre krycie i efekt matu utrzymujący się dość długo. Może wkrótce wstawię recenzję... Pielęgnacja tłustej cery jest nie lada wyzwaniem ale są na to sposoby, postaram się napisać więcej na ten temat w niedalekiej przyszłości :)

      Usuń
    2. Super, czekam na jakieś informacje. :)

      Dodaje do obserwowanych, aby być na bieżąco! :)

      Usuń
  17. I makijaż i paznokcie świetnie, a to robiłaś wodny manicure?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie, wzorek wykonałam przy użyciu igły. Nakładamy bazowy kolor, następnie pionowe bądź poziome paski i rozmazujemy je igłą - ujęte w skrócie... Niedługo postaram się dodać tricolor wykonany tą metodą.

      Usuń
  18. paznokcie mega:) bardzo podoba mi się też spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodobała mi się bardzo spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzorek na paznokciach !! :) i świetna bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne paznokcie no i genialny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie pazurki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam za tak miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie paznokcie i makijaz! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. paznokcie są niesamowite, a rysunek zegarka niczym zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne masz oczęta :) Pazurki też zrobiły na mnie duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle ładnych rzeczy, że nie wiem od czego zacząć. Makijaż świetny, bardzo w moim stylu-robię sobie taki na imprezy. Piękne paznokcie, a w spódniczkę chętnie bym wskoczyła. Rysunek zegarka-mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  28. A co do paznokci-myślałam, że to naklejki! Dopiero teraz doczytałam w komentarzu, że sama robiłaś wzorek. Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  29. łaał jak ślicznie Ci wyszedł ten zegarek :)
    zapraszam do obserwowanych! www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. łaał paznokcie są genialne! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, perfekcyjnie prosta kreska! Swieta, widać ze masz wprawę :) :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje bardzo za miły komentarz ! Świetne paznokcie w poście :)
    Pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje bardzo za miły komentarz ! ;) Świetne paznokcie w poście.
    Pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale masz talent do rysowania :) świetne pazurki, a spódniczki i czapki zazdroszczę :) Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny makijaż.:)
    świetny rysunek.:)
    Bardzo mi miło ze do mnie zajrzałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziekuje serdecznie za odwiedziny;*
    Świetne oczy oraz paznookcie;))
    Widze ze zakupy sie udały
    Pozdrawiam gorąco!

    Obserwuje oraz zapraszam do obserwowania: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey!

    Dziękuję za odwiedziny :D niezłe perełki zgarłaś ;) jestem pod wrażeniem twoich zdolności rysowniczych! WOW!!! Malujesz, rysujesz, blogujesz...widzę, że wieloma rzeczami nas jeszcze zaskoczysz ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny wzorek na paznokciach:)
    Piękny makijaż :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miłe słowa, oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma za co dziękować ;) będę zaglądać, pa ;))))

    OdpowiedzUsuń
  40. paznokcie i makijaż oczu są super :)

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się ten wzorek na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Pazurki super, namęczyłaś się pewnie przy wzorku, bo trudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością troszkę czasu musiałam poświęcić ale bywają trudniejsze chociażby ombre w wcześniejszym poście [bardziej czasochłonne]: http://bellamulierstylle.blogspot.com/2013/01/pedzlem-malowane.html

      Usuń
  43. Super ten wzorek i ten rysunek jest mega zajebisty!:D Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pieknie wyszedl Ci ten zegarek kochana lap sie za pedzle i maluj na oczach, panokcie sa rewelacyjne dokladnie wykonane ceni sie taka prace!

    OdpowiedzUsuń
  45. Paznokcie świetne, makijaż piękny a bazgroły bombowe, jednym słowem wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładny rysunek i fajne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki :D
    No i Tobie też, życzę wczesnej wiosny ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. thank you for your comment!! i follow you:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wzorek na paznokciach również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. PAZNOKCIE I SPÓDNICZKA- ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. paznokcie są super:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ladny makijaz, ja często robie w podobnym stylu bo mi pasuje taki do urody:) Obserwuje i zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne pazurki! i tak nawet po złamaniu mają bardzo fajną długość! bransoletka jest extra! uwielbiam takie dodatki z "pazurem"

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuję ci za tak miły komentarz ♥ świetne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Paznokcie wyglądają świetnie u młodej kobiety. Masz ciekawy blog i proponuję Ci zajrzeć tutaj:
    http://bonnie23blog.blogspot.com/
    Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny makijaż! Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna ta spódniczka, ja niestety nie mogę takich nosić, bo mam za szerokie biodra :/. Pięknie rysujesz, zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuję za komentarz ;) super paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne paznokcie - mój synek stwierdził, że powinnam takie sobie zrobić, tylko jak wytłumaczyć dziecku, ze nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Myślę, że potrafiłabyś - to jest kwestia wprawy. Wzorek nie wymaga nadzwyczajnych umiejętności manualnych. Początki z pewnością są dość trudne. Ale to forma zabawy, więc warto próbować :)

      Usuń
  60. Wszystkie zdjęcia robią na mnie wrażenie, ale ta czapeczka wymiata:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Polecam, lakier jest do prawdy ładny i nawet delikatny ;)

    Mini idealna, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  62. Love the nails, eye makeup, cap, and illustration!


    I'm following you now on GFC! Hope you follow me back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. W takim razie życzę szybkiego powrotu do zdrowia, trzymaj się dzielnie:) Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  64. Boski makijaż. Podziwiam Twój talent rysowniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne paznokcie, a rysunek zegarka świetny, masz talent!
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny makijaż. Rysujesz niesamowicie, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zegarek jest nieziemski. W męskim stylu, ale założę się że niejedna (w tym ja) chciałaby taki mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ku ścisłości nie jest to damski zegarek :)

      Usuń
  68. Jaki cudowny zegarek - normalnie takie perfekcyjne detale ! :)
    Pięknie zblendowałas kolory w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziewczyno super super

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialny blog!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny blog i zapraszam na mojego bloga jeśli ci sie podoba miło by było jakbyś zaobserwowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. hej moge cie poprości abyś zaobserwowała mojego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  73. ps . Ja twój Obserwuje czekam NA rew .

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna spódniczka :) a paznokcie to bardzo misterna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  75. makijaż i paznokcie przepiękne!
    super zakupy :) szczególnie spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładny makijaż oczu - mam w planach zrobić sobie podobny na dzisiejszy Bal Inżyniera :)

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne paznokcie i super bransoletka:D

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję ogromnie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Paznokcie, spódniczka i czapka są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Łaaaaaaaaał rewelacja!!! Piękny makijaż!! :D A paznokcie boskie po prostu!!! :D Ciuchy ach mega, a rysunek mistrzostwo!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  81. Love your Nails and the Cap ;)

    Would you like to follow each other?
    Just let me know ♥

    OdpowiedzUsuń
  82. wow! masz talent, świetny rysunek :]

    OdpowiedzUsuń
  83. wspaniały makijaż! i do tego w moich kolorkach :)

    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Paznokcie i wykonanie zegarka - majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie wiem co lepsze: czy makijaż czy rysunek czy moze spódniczka:) Wszystko świetne:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu, do wygrania biżuteria H&M
    Pzdr:)
    http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/02/giveaway-zgarnij-jeden-z-zestawow.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne paznokcie i zegarek :) Tyle detali.. Musisz być cierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajna ta bluzka w czachy.:D

    OdpowiedzUsuń
  88. wooowww , genialny szkic zegarka !

    OdpowiedzUsuń