13 stycznia 2013

Bronze makeup

Makijaż na co dzień...

Przedstawiam Wam jeden z moich codziennych makijaży. Dość szybko zrobiony, także odbija się to na staranności i ogólnym efekcie, który może nie powala :) Myślę, że taka propozycja z użyciem cieni w odcieniach brązu odpowiada prawie każdemu i nie wymaga dużego nakładu pracy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.









Do wykonania makijażu użyłam:
Cienie Golden Rose Silky Touch nr 201,210,104
Cienie Ados Metallic nr 07,08
Baza pod cienie Ingrid
Kredka Miss Sporty 001
Eyeliner Ingrid
Serum do rzęs Eveline
Mascara Eveline Extension Volume
Korektor do brwi w kolorze czarnym Delia

Pozdrawiam :)


38 komentarzy:

  1. I ja lubię takie ciepłe brązy na powiekach, bardzo subtelny makijaż. Brakuje mi tylko spisu kosmetyków których użyłaś do przygotowania go :)
    Również dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie na rozdanie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie - kreska mistrzowska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor cieni- tak ze obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie makijaże:)
    P.S. Wyłącz proszę weryfikację przy wpisywaniu komentarzy, jest to strasznie uciążliwe i zniechęca do zostawiania komentarzy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i ta ciemna karnacja, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kreski chyba w każdym wydaniu :)
    I podpisuję się pod prośbą Make-up Freak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, tak własnie lubię się malować :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba. Dziękuje za miły komentarz. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo bardzo ładny makijaż!:) Podoba mi się;)) Obserwuję również:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę posiadaczkom brązowych oczu! :D

    obserwujemy?? :)

    www.eve-aboutfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladne kolory idealnie komponuja sie z twoja teczowka

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK TAk TAK super piekne oczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam za aż tak miłe komentarze zarówno dotyczące makijażu jak i oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kreska, bardzo mi się podoba.
    Z przyjemnością obserwuję i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje bardzo za tak miły komentarzyk:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne masz oczy! Super cienie dobrałaś, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest świetny, delikatny.:)
    Podoba mi się tutaj, poobserwuję sobie.:P
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż piękny, bardzo mi się podoba.
    masz ochotę obserwować się wzajemnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny makijaż, zawsze zazdroszcze jak ktos potrafi sie dobrze malować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć ;)
    Zostałaś otagowana:
    http://annabelle-beauty.blogspot.com/2013/01/moj-pierwszy-liebster-blog-d.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)
    zostałaś nominowana:
    http://anymore19.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  22. wow robi wrazenie:)mi niestety nigdy taki nie wychodzi ;/ i niewazne ze sie stosuje do instrukcji:(

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż przepiękny! bardzo mi się podoba, lubię takie połączenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż bardzo piękny oczy prześliczne kocham takie !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny makijaż:) Dzięki za odwiedziny, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się z komentarzem powyżej :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. podstawa to dobrze zrobiona kreska linerem...piekny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądają Twoje oczy z tym makijazem :)

    OdpowiedzUsuń